Take this life.

Hur trött är jag inte just nu? Jag var helt drogad på historialektionen, tycker faktiskt synd om mina klasskamrater som fick se mig så. Efter det var det bara att dra till jobbet! En stor kaffe och äpplen på det gjorde saken bättre! Piggnade till, alltså. Nu är det bara surt att jag inte har några planer för kvällen. Linnea och jag pratar om att hitta på något, men det känns som att båda är för lata för att röra på arslena, men jag känner att jag verkligen inte orkar sitta hemma ensam och dö sönder (hur dör man sönder? hehehe). Jaja, får se hur kvällsplanerna blir! Imorgon ska jag shoppa med mami på förmiddagen, jobba på eftermiddagen och dra på fest @ Helges casa med Felicia på kvällen! Kan nog inte bli mycket bättre men det finns bara en återstående fråga - vad fan ska man klä ut sig till? Zombie nästa helg, men imorgon då?


facebook tycker att jag ska klä ut mig till Mike Myers. Jag säger nog neeeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0