This is a start of something new.

Äter världens godaste macka och är helt förvånad över att jag inte är hur trött som helst. Det är fredag och klockan är inte ens 7, vad hände? Somnade ifs runt 23, så det är väl soft.
Mina planer ikväll ser ut som så att jag ska hem, och sova. Jag slutar jobbet 20.00 och då kommer jag bara vilja åka hem. Har den där uppsatsen som ska vara inskickad 23.59 så då kan jag likagärna dra hem och finlira lite på den innan den ska in och sedan sova djupare än jag vet inte vad. Sova längst i världen (eller?). Jobbar 17-19 på lördag, vilket är ganska skönt. Behöver alltså inte stressa med att komma i tid. Behöver inte tänka på att ställa alarmet så jag går upp en speciell tid på morgonen.
På lördag sover jag och Jennie hemma hos Malin. Vi har bestämt oss för att köra ännu en fettokväll eftersom den tidigare blev så jädrans lyckad! Godis och filmer, here I come. Då förstår ni att jag måste träna på söndag, hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0