You and I collide.

Yes! Jag är äntligen hemmelihemma och orkar verkligen inte sätta igång med plugget. Skoldagen och jobbet har gjort mig helt jäkla förstörd och jag känner verkligen att lovet kommer bra till. Är det så att de lägger de på just de veckor de ligger på för att det är då de inser att eleverna behöver det som mest? Bra är det i alla fall!

Jag vill bara få mitt studiebidrag och min lön (som ifs kommer den 25e november) så jag kan shoppa galet. Jag känner att två koftor inte är enough! Vill skaffa mig en ljusbeige, skitstor, stickad och söt - förslag på vart jag kan hitta en sådan? Så måste jag fanimig hitta kläder att ha när jag fyller 18! Skummade lite med Marisa efter jobbet idag och det vi har kommit fram till är - bekväma skor med KLACK (capslock bara för att det ska vara hög klack), tajt klänning och slapp kavaj. Carro har lovat mig (ja, det har du) att fixa mitt hår och smink, så det har jag fixat! Shiiiiit, Linda och Marisa ska guida runt mig galet och ja... jag är lite nervös, måste jag säga.

PLUGG NU DÅ! wish me fucking luck

Kommentarer
Postat av: marisa

söder will be your bitch!

2010-10-27 @ 23:18:16
Postat av: caroline

Lovat och lovat.....

2010-10-28 @ 00:28:20
URL: http://csernhall.blogg.se/
Postat av: linda

Tävling eller jag är på! Gaaaalet! :D

2010-10-29 @ 22:07:09
URL: http://livetsommajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0