You and I we will remain.

Tidigare förra veckan så tänkte jag att det skulle bli skönt att inte behöva jobba varje dag, att jag kanske får lite mer tid som jag kan lägga undan till plugg och träning? Bullshit. Det enda jag tänkte var att jag vill tjäna mycket den här månaden och att jag kan vila på höstlovet. Kanske träna och plugga lite då med. Så jag tog 3 kollegors pass, helt utan att tänka. Så jag jobbar tisdag-söndag, ifs bara tvåtimmarspass, men fortfarande, 6 dagar? Ahapp, bara att bita ihop! Älskar ju donkeeeeen.

Snart blir det träning! Var säkert tre veckor sedan, men nu jävlar. Cassandra och jag ska ge järnet. Lär bli kul att se ifall jag är död efter passet eller inte. På idrotten kände jag att mina musklos har försvunnit. Armhävningar var inte roliga att göra, faktiskt. På höstlovet kommer jag igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0