You belong to me.

Jag sitter här och dör lite. Har inte riktigt förstått vad det är jag gör uppe, men det är väl okej? För ett tag sedan kom jag hem från Felicia. Min bästa vän och jag har legat i hennes soffa hela kvällen, chillat och kollat på film. Alltså inte jag och Felicia utan jag och....... Gunnhild. aa, ni vet. Fan vad jag är rolig. Skratta. Nu. Det blev ju i alla fall benchwarmers (oerhört rolig film!) och halva remember the titans <3 Har ni inte sett den? Isf - SE DEN NAO! Ni kommer inte ångra er. Promiz.

Pappa och Lena dunkar Winnerbäck nere i vardagsrummet på högsta volym. Jag sitter här uppe och lyssnar på lugn musik och kommer snart gå ner och skrika på dem att sänka volymen. Är det bara jag som får en känsla av att vi bytt roller? Eller så försöker jag hålla mig lugn och sjunga med istället. Enya passar bra. Kan någon komma hit och sovsällskapa med mig? Känner att jag behöver det. (Nej men.. aa, jag minns inte vad jag skulle skriva i den här parentesen)


söt halsduk jag fick låna va? LOVE


don't go.
and... godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0