You don't have to drink right now.

Jag har insett att det inte är nice att vara med på idrotten (när vi ska köra motionsgympa) och man inte ätit något (förutom en drickyoghurt). Jag dog ganska mycket och det roliga är att jag ska dra till Friskis och träna om lite mer än en timme. Hur nice? Sitter och chillar med en risifrutti och the killers. Kan nog inte bli mycket bättre!

Jag måste dessutom be om ursäkt för mycket text och nada pics i bloggen på sistone. Det är så att jag har varit för busy för att fixa till det hela. Jag tog några bilder på derbymatchen igår och jag lägger väl upp en eller två ikväll. Sen ska jag campic:a sönder som en galning, bara för eran skull. Jag vet att ni tjoar och hoppar av denna nödvändiga och mysiga information.

Och förresten, idag. Idag! Då var Måns i skolan. Han fick en del lökiga kramar av mig efter idrotten. Måns, jag lovar att du får några fräscha imorgon också. Och under resten av veckan. UNDER RESTEN AV DITT LIV.
Känner att jag spårar lite för mycket. Tack o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0