You were so distant.

Hemma! Äntligen klar med jobbandet för denna fredag kväll! Imorgon jobbar jag 17-19 och jag tänker - hur värt är det egentligen? När jag satt på bussen hem var jag så hungrig så jag trodde att jag skulle spy. Mamma köpte yakitori till mig och jag, bokstavligt talat, tryckte i mig maten när vi kom hem. OMNOMNOMNOMM. Just nu väntar jag på att Patrik ska ringa mig, han är nog segast i världen. Och efter det blir det det sista finliret på min uppsats i Etik & livsfrågor. Antagligen blir det inte mycket finlir, för jag är trött och känner att den får bli som den är. Inte dålig, men inte bäst heller.

Denna dagen har varit extremt intressant, i skolan då. Började med 3.5 poäng från MVG på provet i teknisk psykologi (BOOO-YA!) och slutade med en del svek. Ganska awesome. Tur att man har en Jennie. Tur att man har en Felicia. Vill säga "Tur att man har en Patrik" men gubbjäveln är ju seg. Snart kommer han ringa. Snart kan jag klaga. Patrik liksom, klart jag måste klaga? Bästa vän och grejeerrr. Eller? Eller? AArå. Flummigt tillstånd är vad jag befinner mig i, det är det sista jag har att säga. BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0