All the things I feel I need to say.

Sjuk chey får klagomål om dålig uppdatering i bloggen och jag antar att jag borde ligga på topp nu när jag inte har någonting annat att göra på dagarna! Måste dock göra er alla besvikna och säga att jag snarare ligger nere på botten. Anledning? Nej, egentligen har jag ingen. Troligtvis för att jag inte gör någonting annat än att dricka te på dagarna. Ska jag kanske starta en Te-kategori i bloggen? Standard, hejhej! Nej men, Felicia, jag ska bli bättre! För att hetta till det lite så ska jag berätta att mina vanor kan dra åt helvete! Imorgon ska jag befinna mig i Tantolunden klockan 11.00, som alla andra vgyare. Och bli målad blå i hela fejjan. Yes, det ska jag! Vi möter Kärrtorp i fotboll i Zinkensdamm hela eftermiddagen och det lär bli hur kul som helst! Även fast jag inte kommer kunna prata, skrika med i hejarramsorna eller något annat soft. Bättre än ingenting? Ooa - ooa! Ska nog ta och göra mer te nu.


Kommentarer
Postat av: Samantha

Tänk om man kunde vara sådär fin när man är sjuk? Jag menar, du är ju det. Men tänk om man själv kunde få vara sådär fin när man är sjuk.

2010-09-13 @ 20:41:05
URL: http://actuelly.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0