Badapapapa, I'm lovin' it.

Denna dagen har bestått av intressanta lektioner! Sannerligen!  Nej, de enda var rättskunskap och teknisk psykologi. Jag hade trevligt sällskap (i telefonen) hela vägen hem och nyss såg jag att jag fått ett mail från min chef! På måndag är det introduktionsdag som gäller och då jävlar, ja, då jävlar. Pratade med Marre tidigare idag (svikaren som ska överge oss på mcdonalds) och jag blir typ jättetaggad över att jag ska börja jobba. Tjäna pengar. Dock vet jag att jag inte kommer känna likadant när jag har börjat, kanske när jag lärt mig allt, men absolut inte efter.. ja, vad ska man gissa på? 6 månader? Äsch! Me lovey dovey McDonalds. PUUUUSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0