Barn är ett folk och de bor i ett främmande land.

God kväll, Sverige! Jäklar vad jag är taggad efter träningen. 30 minuters powerwalk och 40 minuters gym. That's how we roooooll. Nej men, helt ärligt. Måste komma igång efter förkylningen så snart är jag back on track! På tal om gym så var jag och Felli på donken idag! Introdag. Träffade trevlig kis vid namn Helge som vi antagligen kommer börja älska inom en kort tid. Vi var 6 nya peeps som ska börja jobba där och our chef ska höra av sig till oss så fort han packat upp våra arbetskläder så vi kan sätta igång med arbetet. Är nervös och übertaggad på samma gång!

Imorgon är 09spa lediga. Känns jäkligt skönt! Dock blir det inte mycket slappande, utan det är klart man ska plugga. Lite rättskunskap och lite teknisk psykologi. Sen ska jag även iväg och shoppa med Felicia, tror jag. Får se ifall jag orkar. Annars har pappa lovat mig att följa med till Nacka forum i helgen - oooooaaaah!
Nu, gott folk, så ska jag duscha! Ha det gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0