Darling, just let me go.

För två timmar sedan så kände jag att "fan vad skönt att lägga sig bredvid Saphira och chilla ett tag". Vad tror ni jag gör? Klart. Hur länge sover jag? Tills nu? Ja. Vaknade och förstod inte vad jag gjorde i sängen, vilken dag det var eller hur länge jag hade sovit. När jag kollade mobilen så hade Jennie ringt mig sex gånger och smsat två, haha, sannerligen roligt.

Så det är bara för mig att sätta igång med pappa-packningen nu så jag kommer iväg innan det blir alldeles för sent! Att han inte har hört av sig gör mig orolig också. Blir nog att slå en pling till Carro!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag hade skrivit det i min gamla blogg, tittade i den och tyckte att det passade bra in

2010-09-19 @ 21:21:53
URL: http://fellly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0