Den här gången krävs det mer innan jag öppnar armarna.

Jag vet inte om det bara är för att jag precis har vaknat eller om det inte är så, men jag har ont i halsen. Känns som att den är typ hur tjock som helst. Får hoppas att det bara är för att det är morgon och för att jag vaknade för inte alls längesedan. Håll en tumme för mig!

Idag har vi svenska en hel dag. Från klockan 10.15-17.00. Inte riktigt något jag ser fram emot. Men första passet så ska vi kolla på film, vilket ifs är skönt! Percy Jackson 'någonting mer som jag inte minns', har någon sett den? Är den bra? Jag minns att jag såg trailern och tyckte att den verkade ganska gay.. Den har fått 5.8 på imdb, inte så jättebäst!
Min buss går 09.19 (måste gå hemifrån vid 09.10) och jag sitter fortfarande i pyjamas och äter frukost. Känner mig ganska duktig faktiskt! Vi hörs senare ikväll (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0