Det är dags att tänka efter.

Vilken bloggtorka jag lider av just nu! Jag orkar blogga, men det jag bloggar om har ingen betydelse what so ever. Jag ber om ursäkt för oitressanta blogginlägg men trots dem så verkar det som att ni läser dem ändå! Ni får helt enkelt göra så som så att stå ut med det tills jag skriver något intressant, eller något som i alla fall har någon mening.

Oklara planer för ikväll. Får se om jag orkar hitta på något eller inte. Imorgon ska jag träna, klockan 10. Och jag är hos mamma den här veckan. Alltså måste jag gå upp JÄTTEtidigt pga det, och jag menar typ klockan sju, eller åtta. Justja, mamma kan skjutsa mig en bit för hon ska ändå iväg så det blir bäst för mig eftersom jag annars måste åka jättetidigt, det minns jag att jag gjorde senaste gången.
Lördagens planer är också halvklara, allting beror på Jennie och hennes farföräldrar. Och Malin. Ja, Malin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0