Dina ögon ändrar färg i ljuset.

Svensk musik och lite nedtaggning är vad som händer hemma hos mig just nu. Träningen gick bra! Istället för Anna Wallert så var det Marika ochvadhonnuheteriefternamn. Helt okej pass! Lite mer åt det 'bra' hållet. Ganska död efter det, men Cassandra och jag körde powerwalk i 10 minuter efteråt, sedan blev det stretch! Vilket var riktigt skönt! Brände ytterligare 100kcal på det (Y)

Snart hoppar jag iväg till duschen, vilket jag egentligen inte vill. Nu tycker ni säkert att jag låter äcklig. Men jag tänker på mitt hår. Håret mår inte bra av att bli tvättat varje dag. Men det måste jag ju tvätta, eftersom jag svettats som en gris. Var glada över att jag är så hygienisk av mig! Go Sofia, gogo!
Ikväll blir det matteplugg. På torsdag ska jag göra klart Etik-intervjun. Ja, jag vet. Dagen då den ska vara inlämnad, men jag ska träffa farmor då, och det är henne jag vill intervjua. Sedan har jag rättskunskap, och jag vet inte riktigt när jag ska fixa ihop den. Det löser sig. Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0