En gång kände jag doften av ett varmt och vackert hem.

Johan Falk. Joel Kinnaman. Namnamnam! I brist på annat att göra så skadar det inte att kolla på film med min mami och Kristian en fredag kväll, eller hur?
Funderar starkt på att gå och lägga mig snart. I eftermiddags runt 18-tiden så la jag mig i sängen bredvid Saphira och tänkte att jag kanske kunde ligga och softa ett tag. Det slutade som så att jag sov i lite mer än en timme, vilket ifs var riktigt skönt. Får bara se hur det kommer gå att sova nu då, eftersom jag känner mig relativt pigg. Ska möta Linda och Felicia klockan 14 i centralen, så måste upp i god tid för att hinna duscha, välja outfit och bara ta det allmänt lugnt. Har inte varit utomhus sen i tisdags och känner mig fortfarande ganska förkyld. Får bara hoppas att nattens sömn hjälper mig lite på traven.


jag älskar lars winnerbäck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0