He took the midnight train going anywhere.

Erik Hämäläinens nya pass var inte att leka med. I alla fall inte andra låten. Högt tempo med Lars Winnerbäcks 'Jag får liksom ingen ordning'. Jag trodde helt seriöst att mina ben skulle gå av och att jag skulle svimma på plats. Det var så jääääävla jobbigt, men jag höll ut under hela passet! När jag kom hem käkade jag en burk ravioli och nu mår jag genast bättre! Haha fetto får man lov att vara när man tränar.

Imorgon ska jag på förhör. Är tydligen ett vittne i en polisutredning så jag ska befinna mig på polisstationen på kvällen! Är ganska nervös men det ska nog gå bra. Jag är inte misstänkt, vilket är bra. Bra och skönt, hehe. Innan det blir det skola för fulla muggar!
Kollade nyss på Idol och jag känner nu att jag MÅSTE se programmet på fredag! Jamila (en av Cassys kompisar) har gått vidare så jag känner att jag måste se hur det går för henne, bara för att! Annars så är helgen så gott som fullbokad! Fredag: Shopping och Idol! Lördag: Loppis och firande av Andreas & mormis. Söndag: Shopping och bio med Mallebawl!

OVER AND OUT


Kommentarer
Postat av: Sandis

Var är det loppis? :D

2010-09-21 @ 21:41:54
URL: http://pandisss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0