Here comes the story of the hurricane.

Lyssnar på Bob Dylan och har nu överfört bilderna från fotograferingen idag så nu har jag alla på datorn. Tror dock inte att jag kommer lägga in någon av bilderna, haha. Kanske kommer senare, men inte nu, för jag skrattar för mycket åt dem. Det var kul att bli ompysslad, fotad och hela den grejen, men att köpa en del av bilderna efteråt kändes lite... Nä. Kul minne! Men inget mer än det, tyvärr. Har suttit och fjantat mig framför webbkameran ett tag nu, så de bilderna bjuder jag på! Sedan blir det plugg.....



honey, i want you
so bad

Kommentarer
Postat av: jennie

SNYGGGIINGNGNGNNGGGNGNGNGNGNNGG

2010-09-29 @ 20:12:19
URL: http://jennlaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0