How can I show my love so you will open your arms to me?

Chill dag. Chill kväll. Chill helg. Jag orkar inte hitta på någonting. Jag orkar inte ta tag i saker, alls. Det enda jag ska ta tag i är läxan jag fick från McDonalds som ska vara klar till första jobbdagen. Måste känna mig lite duktig den här helgen. Något måste jag få gjort! Får se vart eftermiddagen för mig. Kanske stannar hemma. Kanske drar iväg. Kanske äter ihjäl mig. Kanske svälter ihjäl mig. Det jag vill göra är att tvinga någon att styra filmkväll, men orkar inte ens ta tag i det. Orkar inte riktigt tänka på något.

Jag vill bara att Fredrik ska höra av sig. There. I said it. Nu kanske ni misstolkar det jag säger och tänker på något annat. Men jag låter er vara ovetande om vad jag egentligen menar. Nu ska jag kolla på något roligt. O.C, The Hills? Film? YEAHH. Något sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0