I always thought that I would end up with you.

Shopping, shopping shopping! Visst känns det som att jag är helt galen som shoppar varje dag? Men jag behöver grejer, och då måste jag ju köpa't, eller vad säger ni? Idag blev det ett par kängs och en väska. Kängor behöver jag liksom, i höst, och i vinter. Jag har ett par stövlar, men de halkade jag runt med förra vintern, så de blir till att använda lite i höst. Och växla med stövlar/kängor. Jag känner mig lycklig, faktiskt. Money sure can buy happiness. Eller, clothes make me happy. Whatevs.
Jag ville köpa ett par torgvantar idag. Lilarandiga med rosetter på, jättesöta! För 79pix. Jag tror jag ska ta och köpa dem på fredag. Imorgon ska jag träna!!(!!!!!!!!) och det har jag fanimig inte gjort på ett bra tag. Så träning går före shopping. I alla fall imorgon, huhu.

Nu lyssnas det på The Kooks - Do You Wanna, och där har vi en bra jävla låt. Carro och jag ska kolla på film snart! Frågan är bara vilken, tihihihi.


kängisar, Scorett 999:-
väskis, Åhléns för ynka 99.50:-


jag älskar min syyster

Kommentarer
Postat av: Caroline

Och jag älskar min <3

2010-09-01 @ 21:55:28
URL: http://csernhall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0