I hope some day you'll join us.

Det är skönt att börja 12.45 idag. Jag gillar verkligen den här veckan. Den har varit skön. Anledningen till att jag är uppe tidigt är för att jag ska åka in till stan och träffa Jennie. Vi ska luncha! På tacobar! Fatsooon som vi är. Just nu lyssnar jag på musik från 'Juno' och ska snart välja ut en awesome outfit för dagen. Juno är en bra film förresten. Tror jag ska se den ikväll. Ja, ikväll, då är jag ensam hemma. Carro ska på föreläsning på Friskis, Christofer jobbar och slaggar antagligen hos Linnea, pappa är fortfarande i Moskva och Lena har nåt grejs hon ska göra på jobbet. Jag försökte få hit Jennie - hon ska träna. Jag försökte köra inbjudarstyle och vara hemma hos Felicia - hennes brorsa fyller år. 20 bast. Vi gillar det. Mycket.

Vet ni vad som händer på tisdag? SKOLFOTO! Jag vet nästan vad jag ska ha på mig. Jag längtar till fredag och söndag. Då ska jag shoppa som en galning. Kanske hittar något fint att ha på mig då. Så ska jag köpa min fina, kappa :') Jag lovar er, den är sjukt awesome.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0