I keep dancing on my own.

Min kameras batteriladdare har dött av någon anledning, vilket betyder att jag inte heller kan ta kort på någonting här hemma, om jag inte tar fram systemkameran, men det känns lite väl estetiskt kanske. Alltså blir det google-bilder tillsvidare! Om jag orkar ta fram systemisen så blir det självklart såna bilder med. Jävligt tråkigt att jag inte kan ha med mig den lilla till Uppsala imorgon, men jag förlitar mig på mina vänner istället!

Just nu bakar jag chocolate chip cookies, det doftar gudomligt i köket och jag skojar inte. Jag känner mig mycket bättre idag! Tack till molipect, c-vitamin och bafucin. Imorgon kommer bli en grym dag nu när jag vet att jag inte kommer gå runt och snörvla och ha mig. Här även kollat vädret och det ser ut som att det ska bli fint! Ödet borde vara lite snällt mot mig nu när jag missar Hoffmaestro, så fint väder är väl det minsta jorden kan bjuda på.


är det bara jag som dreglar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0