I think I might know.

Jag har världens kramp i magen. Är jag gravid? Nej. Jag vet inte vad det är som händer man jag får krupp på min mage i alla fall! Hoppas det går över under natten för annars kommer jag skära bort den eller något. Jävla fetto (ha ha ha rolig chey)
Pluggat teps har jag gjort i eftermiddags! Kollat idol har jag också gjort. Hoppas Jay och Minnah går vidare. Inte han sista. Daniel(?). Han må vara söt men det är Jay som ska vidare. GO JAY SMITH! Var det bara jag som dog när han sjöng 'Wherever you will go'? Den låten får mig att bli alldeles för nostalgisk. Nästan lite läskigt faktiskt. Åh vad man älskade tiden som trettonåring...


Puss på Jay.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0