I wonder If you'll miss me when I'm gone.

I min ensamhet och i brist på annat så kollar jag upp vad som stärker immunförsvaret och jag har fått svar på det! Så nu sitter jag här och knaprar i mig morötter. Flera stycken. För jag ska bli frisk. Om jag blir sjuk igen inom det närmsta halvåret så kommer jag HELT SERIÖST dra mig till sjukhuset och be dem ta alla möjliga jäkla tester på mig. För jag måste lida av någonting om jag alltid ska bli sjuk. ALLTID. HELA TIDEN. Jävla immunförsvar, nu är det dags för det att skärpa sig.

Så, vad är nyttigt och bra att äta för att stärka ens immunförsvar? Champinjoner, acaibär, ostron, vattenmelon, kål, mandel, grapefrukt, vetegroddar, yoghurt, vitlök, spenat, te, sötpotatis, morötter, broccoli, fläderbär. Blä på vissa grejer, men jag funderar på att slänga iväg ett mess till mamma och be henne köpa lite grejer innan hon kommer hem. Hörde ni rätt? Ni gjorde fan det. Blir lite förvånad själv faktiskt.


bara jag som blir lite smått äcklad?


Kommentarer
Postat av: FFFFFFFFFFFFf

Träning och bra kost ger dig bra immunförsvar! :D (fråga mig inte varför mitt immunförsvar då är så jävla bra......)

2010-09-13 @ 20:13:23
URL: http://fellly.blogg.se/
Postat av: lisa mossen

ser ju jättegott ut!! älskar broccoli :D

2010-09-14 @ 10:03:09
URL: http://lisamossberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0