I won't let me lose my mind.

Under hela dagen så har min hjärna känts som en överkokt morot. Höll på att särskriva 'överkokt', är det tillräckligt med bevis? På matten fick jag för mig att -1 x -3 = 9 och då är min fråga - hur fan tänkte jag där? Jag var helt övertygad om att jag hade rätt när Jennie frågade vad jag tänkte med när jag räknade ut det talet. Jag försökte t.o.m förklara för henne att det var rätt och att hon hade fel. Att svaret var 9 och inte 3. Kan inte alltid vara på topp! Sista lektionen gjorde ifs min dag, HI HI HI

Nu blir det middaaawg, sedan ska jag iväg till Värmdö på förhör. Ja, värsta gangsta är jag.

Kommentarer
Postat av: Sandis

Hahaha det var så för mig också. jag trodde att 11 + 6 var 27 :( hade suttit och räknat matte i 2 timmar!

2010-09-22 @ 21:00:28
URL: http://pandisss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0