I'll be your commander.

Kul att alla i min grupp på samhällen bestämde sig för att dra till Spani(n)en/vara sjuka just den här dagen. Två timmars extra håltimme för mig då, vilket ifs kan ses som något skönt. För min del - not so much. Fotografisk Bild blir det inte. Ska maila läraren och se vad som behövs göras. Synd att man inte vet vad killen heter. Känns inte som att han har presenterat sig än, attsing va! Allt detta fixar jag när jag kommer hem till pappa.

   Nu kanske ni undrar vart fan jag befinner mig då? Jag är hos mami! Drog hit efter skolan och käkade pannkakor. SJUKT JÄKLA GOTT! Tror jag är lite obsessed. Av både pannkakor och köttbullar&makaroner. Dreglar när jag tänker på det.
   Vi ska snart åka in till pappas jobb och hämta lite av Andreas grejer som han glömde i söndags. Sedan bär det av till.......... Uppsala! Ja, vi ska dit och kolla hur han har det. Klockan fem slutar han ifs... Så jag och mamma ska kolla runt i affärer. Kanske lyckas få hem mig något? Kläder? Vi får väl se vad Pelle Svanslös-staden har att erbjuda!
   När jag ändå befinner mig där så slår man väl en pling till Pejje. Han är ju arbetslös. Lat jävel. Eller är det bara jag som tycker det? Nej, det tror jag inte. 
   Då drar vi då! Hörs när jag är hemma i Tyresö igen. Alltså ikväll! Pussiluss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0