I'm not leaving now.

Jag får lite små panikattacker from time to time. Caroline och jag har sprungit runt mellan varandras rum och provat kläder i säkert en timme. Innan det har vi fått panik över vad det finns att ha på sig och bladibla. Det är så att Lena, min bonusmamma, har bokat in oss på en modellfotografering imorgon. Samma dag som min klass har skolfoto. Vad mer finns det att säga än "Jag orkar inte"? Får seriöst damp. Jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig, för allting känns så jävla nördigt. Vi kollade bilder på folk som varit på en sådan här fotografering och jag kunde inte sluta skratta. Så tillgjort. Ska jag göra detta imorgon? Jag hoppas inte vi köper några "vackra" bilder och sätter upp i huset, för då tar jag nog livet av mig. Skolfotot räcker.
Inget plugg har jag fått tid till ikväll heller. Hur mycket suger jag på en skala från 1 till 10? 240? Ja. Där har vi nog svaret. Det enda jag vill göra nu är att typ dra hem till någon. Ja, några som läser detta vet säkert vem HEHEHE. Nej men seriöst, jag kommer springa runt och få panik imorgon. Jag har två outfits ready (om jag nu inte changear my mind), behöver en till. Hur fan ska detta gå till? Griiis


skitgammal bild på söt chey. ser ni mina eyebrows? DAAAMN GIRL
saknar mössan. saknar halsisen. saknar nagellacket.
(att jobba på mcD = byebye nailpolish.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0