I've got the magic in me.



Hemma! Inte äntligen hemma, utan bara hemma. Jag hade gärna stannat kvar hemma hos Malin hela dagen, legat i sängen, myst med Hans-Åke, ätit godis och kollat p.s. i love you, men nä. Klart Jennie ska på premiären av 'tusen gånger starkare' och klart Andreas ska vara hemma på besök och klart han fyller år imorgon! 23 jävla bast. Där har vi en gammal kille. Och jag är glad över att jag fyller 18 om två månader. Det är ifs ganska coolt och jag kan ju säga att jag taggar till som fan!

Nu blir det tydligen lunchibunch, känns som middag men det är det inte. Kollade nyss schemat för tisdag den här veckan och som det ser ut nu så är vi LEDIGAAAA!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0