Jag är hos dig igen.

Lars Winnerbäck vet verkligen hur man gör en på bra humör.

Uppsala var kul! Träffade inte Pejje, för han sög. Men jag träffade Andreas, kollade runt i hans förhoppningsvis framtida lägenhet och kollade runt i affärer med mami. Nu sitter jag här. Ägare av två par torgvantar! De lila, som jag tror att jag pratade om tidigare, och ett par svart/gråa. De lila kan man inte ha till allting, det går inte. Så därför är det väl bra med något åt det lite mer neutrala hållet, så det blir sniikkt.

Imorgon blir det träning med Cassy och kanske Fia! Senare vet jag inte vad jag har för planer. Något annat som är jäkligt chill är att jag inte har någon engelska! Slutar tidigt. p0s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0