Jag blöder ihjäl.

Kent hjälper. Hela tiden. När som helst på dygnet. Vilken låt som helst. Jocke Bergs härliga stämma. De härliga texterna. Allting gör det så lugnt. Låtarna gör mig lugn. Spelar ingen roll vad det handlar om.
Varje gång jag är förbannad, sur, ledsen, irriterad, sårad eller jag vet inte vad, allt som är negativt.. När jag är det, så tänker jag alltid "Kent". Så tar jag upp min ipod och lyssnar på dem. Låter musiken omfamna mig och njuter till 110%. Den gör mig alldeles varm i kroppen.
Det är så svårt att förklara vad Kent betyder för mig. Ni kanske ser mig som världens nörd som skriver såhär om dem, men det är så det är. Kent har, på ett sätt, räddat mig. Tycker ni att det är konstigt? Att en artist eller ett band har räddat en? När man har det som värst? Det tycker inte jag. Det är som att säga att en viss person har räddat en. Kent säger allt. Kent finns alltid där. Alltid. Där.



Kommentarer
Postat av: F

du tog orden ur min mun. Kent räddar mig, alltid. Tar emot mig, reser mig upp. Kent är allt, så är det bara.

2010-09-06 @ 23:29:01
URL: http://fellly.blogg.se/
Postat av: S

<3

2010-09-06 @ 23:38:41
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0