Jag vet att jag döljer en sanning.

Tröja, pyjamasbyxor, fleecetröja och raggisar på fötterna. Är det vad som krävs för att inte behöva frysa på morgnarna? Låg under täcket alldeles för länge bara för att jag verkligen inte ville kliva upp och lämna värmen. Men jag är stolt över mig själv! Jag stängde av datorn 23.30 igår kväll! Somnade en jäkligt kort stund därefter och vaknade i samma ställning som jag somnade. Jag gillar det riktigt mycket.

Vädersidorna suger jättemycket. Enligt alla ska det regna, men enligt yr ska det regna lite, klart inget alls och enligt smhi ska det typ regna hela förmiddagen. Nu är grejen så att jag inte vill bli blöt om fötterna, men om det ska regna lite så är det ju inte värt att ta gummistövlar? Ifs så slutar jag runt lunch, och det var då det skulle regna. Men nu är det fint, så det känns ju efterblivet att jag ska stövlar när det är soligt och "varmt". Vilket problem jag har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0