Jävla skit.

Jag som trodde att jag skulle klara av att gå i skolan idag, men jag hade så fel. Min hals dödar mig, hostan dödar mig och rösten, ja, den finns knappt längre. Jag har druckit 3 koppar te sen jag vaknade (för någon timme sedan) och hoppas på att jag bara blir bättre nu.
Min helg skulle bli bäst, men om jag inte blir bättre på en dag så kommer den inte bli det. Om jag inte är frisk på fredag så måste ja prioritera. Hoffmaestro eller kulturnatten? Vilket jag fanimig inte vill göra! Men det är något jag måste. Och om jag måste välja, så väljer jag Uppsala. Men fatta vad tragiskt att missa Hoffmaestro? Att missa förkröket på Djurgåden med alla underbara människor? Åh vad jag hatar förkylningar. Om jag inte är frisk på lördag så drar jag till Uppsala ändå för jag tänker INTE missa Kulturnatten. Aldrig i livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0