Jennie är en majskolv.

Att ha mattediagnos var ingenting jag direkt taggade till imorse. Men jag blev faktiskt förvånad över att det gick "helt okej"-bra! Felicia är en dum jävel och ditchar mig, men jag får acceptera det och leva som hon gjorde i en vecka då jag låg hemma och kollade på O.C. Däremot känner jag att det är skönt att vara tillbaka! Trots långa lektioner och läxor så klarar jag av det, det är skönt att inte behöva sitta hemma och försöka hitta på nya grejer att göra. Och om några timmar har jag teknisk psykologi med Felicia (nej inte Felli) och Sophia och lite andra söta människor, hehehe. Det lär bli (ganska så jätte)kul.
   Det enda negativa med den här dagen var att det spöregnade när jag gick till bussen och till skolan. Vilken tur att jag köpte ett paraply på Scorett när jag införskaffade mina kängor då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0