Kulturnatten 2010.

Jag har inte orkat ta tag i bloggandet förrän nu. Har sett en hel del "fina" bilder ifrån igår och jag kan inte göra annat än skratta åt hur alla såg ut och hur fulla vi var. Kvällen går inte att jämföra med förra året, för de båda var grymma, på olika sätt. Min röst svek mig i början av kvällen så nu sitter jag här, dricker vatten, försöker att inte hosta eller prata.

Tack till alla som gjorde kvällen så grym som den blev. Tack till Sara som lät mig, Felicia, Olivia och Linda sova hos henne inatt. Tack till Saras styvmamma som hämtade oss i Uppsala imorse klockan ~5. Tyvärr tog jag inga bilder, så jag har egentligen ingenting att lägga upp. Jag orkar inte heller sno bilder från andra så om ni vill se pics så är det bara att gå in på Lindas & Olivias blogg och checka läget där! Sedan har även Sara lagt upp bilder på facebook, så där finns det väl en del!
Det enda jag nu har att säga är att jag längtar till nästa år i Uppsala. Nästa kulturnatt. För jag vet att även den natten kommer bli så jäkla awesome.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0