Open your heart, babe.

Glad och trött tjej kollar på Idol. Go Olle! Go Geir(?)! Har pluggat lite idag, inte så mycket som jag hoppades att jag skulle göra, men lite i alla fall. När Idol är slut så ska jag ge datorn och min mobil till pappa, hahaha... Ny grej som jag ska försöka testa. Då kanske jag börjar plugga mer? Då kanske jag tar tag i allting? Jävla tekniska psykologi. Jag blir nervös. Johan (läraren) sa att han är stensäker på att ingen kommer få IG. Kul ifall man får det.. Men nej. Jag ska få bättre! Jag ska få bra. Det ska gå bra.

Imorgon ska jag och Felicia ha idolkväll hos henne. Lördagens planer är oklara, men lyckas jag övertala en viss Alexander så kommer allting gå awesome. Håll en tumme för mig vetja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0