So do you.

Mamma kom hem med säkert 10 apelsiner. C-vitamin-tillskott here I come! C-vitamin-chock here i come? Något i den stilen. Hon gav mig ett ultimatum - kulturnatten i Uppsala på lördag eller Hoffmaestro på gröna lund imorgon. Jag har pratat med Felicia om detta och både hon och jag är emodeprimerade pga att jag inte kommer kunna se Hoffmaestro live imorgon. Vi hade planer på att se dem tillsammans. Flippa, sjunga, dansa, gråta, skratta. Ha det jäkligt chill liksom. 500 personer har anmält att de kommer på förkröket som Hugoman har fixat ihop, och det gör mig ledsen att jag inte kommer kunna vara med dem. Att jag inte kommer kunna tagga till inför Gröna Lunds sista spelning. Hoffmaestro. Liksom, behöver jag säga mer? Ni förstår säkert att jag missar typ det bästa i världen. Och det är faktiskt så att, nästa gång de spelar i Stockholm eller någon annanstans i närheten, då, då ska jag och Felicia vara där.
Självklart inser jag att det inte hjälper att sitta och deppa sönder pga det här. Istället ska jag tagga till inför Kulturnatten på lördag. Jag ska dricka te, apelsinjuice, suga på bafucin och sova mycket. Både inatt och imorgon natt. Om jag inte får umgås med mina loved ones och se Hoffmaestro imorgon, då ska jag fan umgås med dem i Uppsala på lördag och kröka sönder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0