Speaking words of wisdom.

Godmorgon you crazy people! Vaknade för några minuter sedan med världens huvudvärk som jag relaterar till baksmälla, men varför baksmälla när jag inte har druckit? Intressant. Detta hände när jag sov hos Malin förra veckan med. Är det så att min kropp automatiskt tror att jag dricker varje helg? Dumma kropp som tar mig för en alkoholist! Får ta ipren innan jag drar mig och PÅ TAL OM DET! Jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig. Vad har man på sig på loppis? Sen ska jag ändå ha lite finare kläder för jag ska vidare och fira mormor och Andreas efter det. Och jag känner att jag vill köpa halsduken jag hittade på JC igår. Får fundera på det under dagen. Eller den på Cubus? 99:- eller 199:-? ÅH JAG VET INTE. Och hur ska jag få med mig kladdkakorna? Ska jag ta med mig fat att ha dem på? Kanske ska smsa Jennie eller någon. Smart tjej jag är. Hejdå! (vi hörs senare ikväll ELLER! innan jag åker)

Kommentarer
Postat av: Linda

hahaha så var det för mig förut också, varje lördag när jag vakna hade jag ont i huvudet även om jag drack dagen innan eller ej.. haha knasigt det där.

2010-09-25 @ 13:54:40
URL: http://livetsommajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0