They both look pretty good.

Vem har pluggat rättskunskap och teknisk psykologi i 1 timme & 30 minuter? Kan det vara jag som har gjort det? Yes sir! Stolt brud. Och jag som trodde att jag inte klarar av att plugga. Kan ju säga att det fungerar ibland. Ikväll får det bli mer teps och lite samhällskunskap. Såg att vi också har en historialäxa till fredag. Vill de ta livet av oss? Ja, nu börjar det hela. Nu börjar plugget och allt annat skit som ska förstöra ens ledighet.

Har jag bestämt outfit till skolfotot? Ja. Fotograferingen? HAHA nej. Jag orkar inte med detta. Kan inte fotografen bara ringa Lena och säga att vi inte får komma dit? Då hade jag faktiskt blivit glad. Serirriii.
Klockan två ska jag vara i skolan. Kanske ska börja göra mig i ordning lite smått. PUSSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0