This is all I have.

Nu har jag varit utan Felicia i cirkus 30 minuter och jag måste vara helt ärlig och säga att jag saknar henne redan! Sitter nu och webcamar med en viss person och nördar mig med mobilen. Rösten är snart tillbaks, vilket är jäkligt skönt! Jag kan sjunga och prata hur mycket jag vill! Men är fortfarande lite hes, så faller jag tillbaks till målbrottsbruden så ska jag inte bli förvånad.

Ni kanske har märkt att jag har lite halvt ny design? Header + profilbild! Dock gillar jag inte profilbilden så jag ska försöka kirra mig en ny så fort jag orkar. Har märkt att jag sällan tar såna bilder, det blir enbart med webcamen isåfall och ifall jag ska ha en cambild där så blir det lite pjåkigt. Ni får nöja er med denna! Om jag inte byter till någon ännu äldre. Hihihi orkar inte skriva mer nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0