Vad vill du säga när allting är sagt?

Verkar som att vissa bloggar inte fungerar att gå in på, eller så är det bara internet som krånglar. Men det stod ändå "Gateway time out". Nu ska jag säga vilka bloggar som inte fungerade att läsa, så ni vet! http://fellly.blogg.se och http://oliviadahmen.blogg.se. Nu hoppas jag inte att bloggarna kommer vara blockerade under en lång tid, för det betyder alltså att två bloggar inte kommer kunna gå att läsa, och det resulterar i uttråkad och rastlös Sofia någon gång ikväll.

Idag blir en jobbig dag. Jag ska nu åka till skolan för att ha Etik & Livsfrågor i en timma. Efter det har vi lunch i två timmar, och efter detta ska vi ha samhällskunskap på fri plats. Grupparbete. Min grupp kommer inte till skolan idag pga både ledighet och sjukdom. Alltså blir det två timmar hål för mig? Och vad betyder det? 4 timmar hål? HELVETE HELLER! Då ska jag in till stan och kolla torgvantar och halsduk. Sen ska jag hem, dö i några timmar och sedan dra tillbaks till skolan för att ha fotografisk bild i två timmar? Jag ska prata med Ouki om det där.
Nu bör jag nog göra mig i ordning. Om 40 minuter ska jag befinna mig vid bussen! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0