Waka waka!

Ja, jag vet inte varför jag lyssnar på 'Waka waka'. Började helt enkelt sjunga på den och då kände jag att the right thing to do var att slå igång den.
Tar mig en paus från McDonalds-pluggandet. Yeah you heard me, jag har börjat göra läxorna som vi måste göra! Går faktiskt ganska bra. Dock vet jag ju inte direkt hur det ser ut där, så om det ser ut som på bilderna som någon har ritat fram, så kommer det gå bra! Alltså i 2D, och ganska litet. HE HE. Känner att jag är ganska uttorkad när det gäller bloggandet. Mitt liv kanske inte är så intressant längre? I alla fall inte den här veckan. Så nöj er med ointressant, gör det!


nu återgår vi till lars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0