We need lies to make it through the day.

Okej, jag är inte på världens coolaste blogghumör nu tyvärr. Jag vill plugga. Att jag ens skriver det är pinsamt. Jag var inställd på att göra klart rättskunskapsläxan men någon (jag tänker inte nämna namn) glömde bort att den ska vara klar till imorgon bitti, så denne personen drog på insparksfest istället. Ja, jag är lite sur över det. Men personen har lovat att lösa allting så jag kan fixa alltihopa. Hemma vid 23, då borde allting vara sparat och klart till klockan 23.30... Hoppas jag.

Lyssnar på Welcome Home, Son med Radical Face och njuter. Mixar lite Radical Face med lite The Perishers. Bra chillmusik, så ni vet. Och min hals mår inte bättre alls. Den är tjock. Tjockare än Don Vito. Tjockare än din mamma. Tjockare än tjockast. Jag knarkar te och bafucin och ska göra det resten av kvällen. Har också tvingat i mig två glas blodgrapejuice. Bra med vitamin C när man är sjuk! Får hoppas att jag blir frisk snart, eller hur? Håll en tumme för mig! Så jag kan börja träna igen. Och så att jag är frisk under helgen. Iaf någorlunda frisk dådå....
Måste bara säga att det finns en positiv sak med detta! Och det är att jag har grymt sexig röst. Ni vet, sådär jättesnyggt hes? Det är jag det! Hoppas bara inte det går över till målbrottsröst för det orkar jag inte med. Som när jag och Felicia inte kunde prata i vintras/våras. Det var inte okej alls, haha....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0