What will I do without you?

Idag pratade jag och Felicia om nyårsafton. De tidigare planerna för min del var ju att la familia skulle dra sig mot Florida i jul, eller Asien. Med tanke på att min pappa suger när det gäller att ta tag i saker så verkar det som att denna resa måste skjutas upp, men det är inte helt säkert. Därför pratade vi om nyårsafton och just vart fan den ska firas. Jag vill stanna hemma just denna, härliga kväll, eftersom det är den man ska spendera med vänner. Den kväll då man ska supa sig full, skrika "Gott nytt år" tills rösten spricker, pussa och krama alla glada människor, få hela håret och klänningen dränkt i champagne och bara leva livet och välkomna det nya året. Förra nyårsafton var den bästa jag någonsin varit med om, som jag spenderade med de flesta av de jag verkligen ville dela den kvällen med. Theo var med och det pratades en hel del om att det var just jag som hade legat och strulat med honom på golvet hela kvällen när det i själva verket inte var jag, utan Klara. Haha, sjuk grej. Men Theo var med och det var väl runt den perioden på året som jag började lära känna honom.
Awesome jävla kväll, helt enkelt.


Theo <3


Kommentarer
Postat av: Felicia

Theo, Theo. Älskade Theo. Så söt

2010-10-01 @ 14:22:50
URL: http://fellly.blogg.se/
Postat av: LINDA

Vi snacakde om Nyår idag och jag och några tjejer från klassen kanske hyr en lokal och då kommer jag ta med mig mina vänner dem ta med sig sinna och så blir det awesome!!! :D

2010-10-01 @ 18:11:35
URL: http://livetsommajs.blogg.se/
Postat av: ellie

du är så söt!

2010-10-01 @ 20:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0