What's in it for me?

Inte så trevligt att få Amy Diamond på skallen vid den här tiden på morgonen. Inte så trevligt att få henne på skallen överhuvudtaget.

Jag somnade inte så tidigt igår. Inte alls. Jag smsade med Emil till ~00.30 och jag hade inte direkt lust att sluta med det heller. Felicia och Pejje var också uppe. Tur det!
Jag minns när vi kom hem från Kroatien, Felicia och jag. Då vi inte hade smsat på åratal. Då jag faktiskt inte alls ville smsa när vi kom till Sverige. Då jag inte orkade. Då jag tyckte det var tråkigt. Jag hoppades på att det skulle hålla i sig i all oändlighet, för det hade väl ändå varit nice att sluta nörda med mobilen hela tiden? Tyvärr höll det inte länge till. Några veckor kanske. Två, tre.

Efter att Felicia hade hoppat på bussen igår kväll så gick jag hem. Ensam. Dunkade Hoffmaestro i lurarna och smådansade lite för mig själv hela vägen hem. Blev så jäkla taggad. Helgen lär bli ganska awesome. På tal om det? heheee. Idol på fredag och part-A på lördag. Hemma hos Eeeeeeeeeee.. hihiehehe. Hmjaaa

Kommentarer
Postat av: Felicia

gilla gilla gilla!

2010-09-27 @ 07:53:00
URL: http://fellly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0