When love takes over.

Inatt har jag delat säng med katten. Mi gato. Min söta lilla (ponny) katt. Det gjorde att det blev svårare att sova eftersom hon tog upp halva sängen. Det är inte så att jag är värsta fettot, men efter att ha delat säng i Kroatien en månad så har det blivit så att jag inte gillar att dela säng med folk. Istället gillar jag mest att sova all by myself.

Börjar klockan 12 idag allesammans! Två lektioner att se fram emot - historia och idrott. Sedan är det träning vid klockan 18!
Jag förstår mig inte på min hals. Att det gör ont lite då och då är fan inte normalt, så jag blir lite smått irriterad. Men jag tänker inte låta det fortsätta! Jag tänker inte lalla runt utan att träna! Det var fan en vecka sen sist, och det gör mig besviken på mig själv.

Förresten! Vem taggar inte till inför helgen? Hoffmaestro & 18årsfest på fredag och Kulturnatten på lördag? JAG TAGGAR TILL SOM FAAN! Det är det här jag har väntat på ända sedan skolstarten. Ända sedan slutet av Kroatien!
Vilken nörd jag är. Heiido

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0