When you love someone.

Det är inte kul att sitta här och inte ha något att göra. Jag har slutat räkna hur många koppar te jag dricker och jag har sett en film som var ganska bra, men känner inte för att se en till. Klockan är bara fyra och jag kommer antagligen lägga mig om 6 timmar, kanske om fler. Vad gör man när man är sjuk? Finns det något annat att göra än att dricka te, kolla på film och vara allmänt lat? Jag vill träna. Med Cassandra. Det är så tråkigt att inte kunna göra någonting. Att inte kunna vara frisk, svettas och köra järnet på Friskis. Känns gay att säga så. Men jag älskar att träna. Och det känns som att jag blir fet när jag bara sitter hemma.

Jag har mailat i princip alla mina lärare och är sur över att jag inte kan ha teknisk psykologi idag. Varför skulle jag vilja ha det? Jo, för att det är intressant och för att.. HEHEHE ja.

Kommentarer
Postat av: Linda

Sjuk..neeeeeeeeeeeej!! Bli frisk FÖRFAN!!

Vill ha min kisskompis på lördag <3

2010-09-08 @ 22:44:25
URL: http://livetsommajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0