Why can't I just forget about it?

Pratade nyss med Jenniegirl i telefinken! Om inte långt tid så ska jag lyfta på arslet, klä på mig och åka till Värmdöööööööööö! Det har regnat hela eftermiddagen, vilket inte alls känns kul. Förhoppningsvis har det slutat när jag ska dra, för jag orkar inte ta mina stövlar för de är jobbiga att ta av sig, haha.

Träningen gick åt helvete, för er som vill veta! Det var nästan tre veckor sedan jag tränade sist och jag hade varit sjuk under den tiden, vilket gjorde att jag dog efter halva passet. Efteråt blev det ändå powerwalk. Har insett att jag måste komma igång for real nu. Inte bli sjuk igen. Fan heller.
Nu ska jag skicka iväg ett mail. Ett långt sådant. Någonting som jag insåg fungerar på etik&livsfrågor - skriva mail/brev till personer man vill prata med, men inte skicka iväg dem. Förhoppningsvis gör det allting bättre.

everything reminds me of you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0