You are the one that I want for the rest of my days.

Okej, nu är det förbaskat kallt. Jag fryser så mycket så jag inte vet vad jag ska göra. Egentligen får jag lust att lägga mig i en jacuzzi och dö tills jag blivit alldeles varm i hela kroppen. Istället sitter jag här i en svart/läskigt vit-färgad morgonrock som hjälper till en del. Och äter special K med KALL mjölk. Sofia Sandwall - med huvudet på skaft!

Förresten så är jag nog dum i huvudet. Visst glömde jag berätta att jag har fått anställning på McDonalds? Aa iaf så har jag fått det! Var på informationsmöte igår och ska nu vänta på att restaurangen hör av sig och säger att de har bokat in en introduktionsdag för mig. Jag var nervös hela eftermiddagen. Jag tror t.o.m att jag drömde om första dagen på jobbet. Kommer bli så sjukt stressigt. But I'll hang in there!
Oroligheten följde förresten inte med mig under enbart eftermiddagen, utan även kvällen också, vilket såklart resulterade i drömmar under natten. Men to get to my point - jag är dum i huvudet. Jag somnade nog runt 01.30 inatt, och varför? Jo, jag smsade. Jag tänkte inte att det var viktigt att vara pigg inför skolan och tjoblahopp. Rättskunskap som första lektion, och visst känns det lite halvgay att komma där och inte alls känna sig som the king of the world.. Ikväll måste jag lägga mig tidigare. Och jag längtar så mycket till helgen. Då jag, Carro och troligtvis Cassy ska åka hem till Ollie och dricka kaffe. Då jag ska sova ut. Då jag inte har ett crap planerat. Nolifer? Ja, men det gör mig ingenting.

det blir ingen bild på mig just nu eftersom jag insett att det är på morgnarna då jag absolut inte kan matcha eller tänka 'snyggt' at all. Håll ut! Det kanske kommer någonting i eftermiddag :)))))

Kommentarer
Postat av: Gustav Karlsson

Vilken Mcdonalds fick du anställning vid?

2011-07-04 @ 20:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0