You spin me right round, baby.

Kvällens planer blev inte alls som jag trodde. Middag med pappa, Lena, Carro, Christofer och hans Linnea. Både musslor och hamburgare stod på menyn. Hamburgarna var till för mig och Carro som inte kände att vi ville äta oss mätta på havsmat.
Istället för att kolla på film så satt jag, Carro och Linnea i vardagsrummet och snackade om kanske lite alltför seriösa grejer i lite mer än en timme. Men jag gillade det. Det var trevligt!

Nu ska jag äta frullebull. Kanske slå igång en film eller ett avsnitt av något. Carro och jag ska sola senare idag, får se när tjejen vaknar. Hon är sjuk så jag låter henne sova. Senare har jag inga planer alls. Men som pappa sa - "Det är skönt att bara ta det lugnt när man har haft en jobbig skolvecka." Jobbig skolvecka har jag inte direkt haft, men jag har varit dålig på att lägga mig i god tid så jag får tillräckligt många sovtimmar. Så jag får väl skylla mig själv. Men då blir det ändå mysigt med ännu en hemmakväll!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Först var jag borta, sen har han varit på semester :(



Äsch. Don't hate on Niklas. Jag somnade ju innan, hihi. Ska se den sen, när jag inte är så tröttis

2010-09-04 @ 14:48:22
URL: http://fellly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0