You're the one thing I'm missing here.

Kan man börja morgonen på ett bättre sätt än att vakna tidigare än behövt och sitta här med en kopp grönt te? Stolt över mig själv som dricker det! Och som jag skrev igår - bra för både immunförsvar och viktminskning! Förstår dock inte vad jag gör uppe tidigare för helt ärligt, jag somnade efter klockan fyra imorse. Så jag har alltså inte ens sovit i fyra timmar, och jag ska till skolan idag. Eller, inte skolan. Men jag ska på matchen idag. Min röst är bättre! Tro det eller ej! Fortfarande hes, däremot lite mer åt det sexiga hållet än det målbrottiga.. Bara jag inte skriker mycket idag, för då hamnar jag på ruta ett igen. Så får inte ryckas med av stämningen idag, iiicke.
Tydligen så vill Felicia följa med mig hem efter matchen! Vad ger mig denna vardagslyx? Aaru, ingen vet vad Felicia har in mind för i eftermiddag men jag hoppas på massvis med tedrickande och förhoppningsvis lite hjälp med matten hhihihihiihiiiiii. (psst, läxförhör imorgon!)

Kom nyss på att mina converse fortfarande ligger på Friskis! Får väl ta och hämta hem dem imorgon, för om jag ska vara helt ärlig så saknar jag dem.


aw


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0