A child needs a helping hand.

Igår var minst sagt en intressant och spännande kväll. Känns som att allt som skulle kunnat hända, faktiskt hände. Jag skrattade, grät och var arg på en och samma kväll and I like it. Ifall det hade med alkoholkonsumtionen att göra eller inte behöver vi inte diskutera. Jag fick veta en hel del grejer utav vänner (eller en vän?) som jag inte riktigt förstått tidigare. Hade dessutom rätt gällande min outfit - jag var riktigt snygg och det var inte bara jag som tyckte det! Tjoho!

Trots det lilla som råkade hända så hade jag en riktigt rolig kväll och det ska jag tacka, Felicia, Åsa och Anders för. Så tack! Vaknade upp hemma hos Mathilda imorse, bakis som fan med smink utsmetat i fejjan. Har varit och ätit pizza (namnam) och har burit runt på 42 väskor alldeles för länge. Känns inte riktigt som att jag nyktrat till, men vad vet jag. Sitter här med vattenflaskan i högsta hugg! Ikväll hade jag planerat att dra och fira min vän Malin, men det tror jag inte blir av. Blir nog mysig hemmakväll istället.


fan vad fräscht

Kommentarer
Postat av: my

snygg

2011-04-09 @ 17:39:08
URL: http://mydustlandfairytale.blogg.se/
Postat av: Niklas Söderström

snygg

2011-04-09 @ 18:40:59
URL: http://www.soderniklas.se
Postat av: Mathilda

Snygg!

2011-04-10 @ 09:11:24
Postat av: Emma

Sååååå snygg!!

2011-04-12 @ 22:11:24
URL: http://elmyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0